Minister finansów zwolennikiem wirtualnej waluty?
8 sierpnia 2014, 09:24George Osborne, brytyjski minister finansów, oświadczył, że wierzy w przyszłość wirtualnych pieniędzy i chciałby, żeby Wielka Brytania stała się światowym centrum handlu wirtualną walutą. Kierowany przez Osborne'a urząd prowadzi właśnie studium, mające dać odpowiedź na pytanie o sposób funkcjonowania wirtualnej waluty na skalę globalną.
Oficjalna choroba
18 marca 2008, 09:05Najprawdopodobniej już wkrótce przymusowe wysyłanie e-maili i korzystanie z komunikatora będzie uwzględniane jako zaburzenie w klasyfikacji chorób DSM-IV – donosi gazeta The Ottawa Citizen. Następne wydanie podręcznika jest przygotowywane na rok 2012. Szkic, do którego będzie można zgłaszać swoje uwagi, zostanie jednak udostępniony już w przyszłym roku.
Gry karciane tak samo skuteczne jak gra na Wii
28 czerwca 2016, 11:36Poprawiając możliwości ruchowe, proste gry karciane mogą pomóc w rehabilitacji pacjentów po udarze. Kanadyjscy naukowcy dodają, że równie dobrze sprawdzają się w tej roli jenga, bingo czy gry na konsole.
Nowa metoda defibrylacji
22 lipca 2011, 10:27Amerykańsko-niemiecko-francuski zespół naukowców opracował nową metodę defibrylacji, podczas której zużywa się o 84% mniej energii, co ogranicza bolesność i uszkodzenia powodowane przez ten zabieg.
Możemy wirtualnie zwiedzać miejsce, które przez 16 000 lat widziało jedynie 50 osób.
21 kwietnia 2020, 11:46W ciągu ostatnich 16 000 lat jedynie 50 ludzi odwiedziło Dolną Galerię systemu jaskiń La Garma. Dzięki temu zachowało się tam wyjątkowe podłoże z okresu paleolitu, które od 25 lat jest przedmiotem badań paleoantropologicznych. Dzięki nowoczesnej technologii już teraz możemy zwiedzać tę wyjątkową jaskinię.
Rzeczywistość wirtualna kontra ból
24 lipca 2006, 11:57Przez ponad dekadę badano i z powodzeniem wdrażano w praktyce klinicznej metodę walki z bólem zwaną techniką dystrakcji, czyli rozpraszania uwagi. Zdecydowano się na zastosowanie dystrakcji, ponieważ uważa się, że dużą rolę w percepcji bólu odgrywają czynniki psychologiczne. Stopień zwracania uwagi na bolesne bodźce wpływa na to, jak duży ból się odczuwa.
Wirtualna wspinaczka na szczyt Everestu
19 sierpnia 2014, 06:23Organizacja charytatywna American Himalayan Foundation Sherpa Family Fund stworzyła interaktywną witrynę Everest Avalanche Tragedy, dzięki której można cyfrowo wspiąć się na Mount Everest. Fundacja chce w ten sposób upamiętnić i zebrać fundusze dla rodzin 16 Szerpów, ofiar tegorocznej lawiny. Inicjatywę wspierają Discovery oraz podróżnik Joby Ogwyn.
DARPA buduje Matriksa
8 maja 2008, 12:32DARPA (Agencja Badawcza Zaawansowanych Projektów Obronnych) ujawniła szczegóły projektu National Cyber Range. Wynika z niego że DARPA pracuje nad stworzeniem... Matriksa.
Można ćwiczyć dłonie, oszukując mózg
14 grudnia 2016, 14:23Przekonanie, że "nie wie lewica, co czyni prawica" trzeba odesłać do lamusa. Okazuje się bowiem, że lewa ręka może dobrze wiedzieć, co robi ręka prawa i się od niej uczyć. A raczej nie tyle ręka, co mózg.
Wirtualna komunikacja skuteczniejsza z gestykulacją
13 października 2011, 12:49Brak gestykulacji u mówiącego i słuchacza ogranicza skuteczność komunikacji w środowiskach wirtualnych (PLoS ONE).
« poprzednia strona następna strona » … 3 4 5 6 7 8 9 10 11